A Balladeer

A Balladeer - America, America German translation lyrics

Your rating:

Amerika, Amerika

Ich war nicht einmal siebzehn, als ich noch glaubte, das Gras wäre grüner und das Leben eine große Film-Szene von Schönheitsköniginnen und Erfolgreichen Zeitungsjungen

Mittwoch Abends bei Mary's Haus Versuchte ich mich Gegenüber Jesus zu Öffnen weil sie bereits ihre Augenbrauen gegenüber dem einzigen Ungläubigen angehoben hatten in

Amerika Amerika

In einem Klimatisierten Klassenzimmer Sprach ich für den Chor von Fräulein Townsend's Vor
David Trug einen Cowboy Hut
Er war Lippen synchron wie für sie Bestellt

Wir beteten für die Soldaten im Irak, um ihnen Kraft zum Feuern Zugeben
Wir Schworen Treue Zur Fahne
Wir lobten die Freiheit Gefangen zwischen den Grenzen von

Amerika, Amerika

Mary's Vater Brachte uns Nach Hause
Er fuhr mit uns durch das Herz Von Texas als wir in Dallas waren Zeigte er mir die Stelle wo JFK erschossen Wurde...

America, America

I wasn't even seventeen 
when I believed the grass was greener 
where life is one big movie scene 
of beauty queens and paper boy achievers

Wednesday nights at Mary's house 
I tried to open up to Jesus 
cause I had seen them raise their brows 
to the only non-believer in

America, America

In an air-conditioned class 
I auditioned for Mrs. Townsend's choir 
David wore a cowboy hat 
he lip-synched like she ordered him

We prayed for soldiers in Iraq 
to give them strength to fire (to fire)
we pledged allegiance to the flag 
we praised our freedom caught between the borders of

America, America

Marys father brought us home 
he drove us through the heart of Texas 
once in Dallas I was shown 
the spot where JFK got shot
Get this song at:
bol.com
amazon.com

Copyrights:

Author: Erik Meereboer, Tijs Stehmann

Composer: ?

Publisher: EMI Music Netherlands BV

Details:

Released in: 2008

Language: English

Translations: German

Share your thoughts

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

0 Comments found