Passenger

Passenger
Holes (Duitse vertaling)

Engels
Duits
Holes
Löcher
I know a man with nothing in his hands, nothing but a rolling stone
he told me about when his house burnt down, he lost everything he owned
he lay asleep for six hole weeks, they were gonna ask his mother to choose
when he woke up with nothing he said i’ll tell you something
when you’ve got nothing, you’ve got nothing to lose
now i’ve got a hole in my pocket, a hole in my shirt, a whole lot of trouble, he said
but now the money’s gone, life carries on and i miss it like a hole in the head

i know a woman with kids around her ankles an a baby on her lap
she said one day her husband went to get a paper and the mother fucker never came back
mortgage to pay and four kids to raise, keeping the wolf from the door
she said the wolf’s just a puppy and the door’s double locked so why you gottaworry me for
now he left a hole in my heart a hole in a promise a hole on the side of my bed
oh but now that he’s gone well life carries on and i miss him like a hole in the head

well sometimes you can’t change and you can’t choose
and sometimes it seems you gain less than you lose
now we’ve got holes in our hearts, yeah we’ve got holes in our lives
well we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on

well we’ve got holes in our hearts, yeah we’ve got holes in our lives
well we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on
said we’ve got holes in our hearts, yeah we’ve got holes in our lives
well we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on

said we’ve got holes in our hearts, we’ve got holes in our lives
we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on

said we’ve got holes in our hearts, we’ve got holes in our lives
we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on
said we’ve got holes in our hearts, yeah we’ve got holes in our lives
well we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on
Ich kenne einen Mann, der keine Zukunft mehr hat, keine ausser der eines Landstreichers
Er erzählte mir davon, wie sein Haus abbrannte, wie er alles verlor, was er zuvor sein Eigen nennen konnte
Er lag ganze 6 Wochen im Koma, sie wollte schon seine Mutter entscheiden lassen
Als er aufwachte und nichts mehr hatte, sagte er ich werde Dir etwas erzählen
Wenn Du nichts hast, kannst Du nichts verlieren
Und nun habe ich ein Loch in meiner Tasche, ein Loch in meinem Hemd, habe eine ganze Menge Ärger, sagte er
Aber auch wenn das Geld weg ist, geht das Leben weiter und ich vermiss es wie ein Loch in meinem Kopf
Ich kenne eine Frau mit Kindern um ihre Beine und einem Baby auf dem Schoss
Sie sagte, eines Tages verschwand ihr Mann, um eine Formular zu bekommen und der Hurensohn kam nie wieder
Sie muss die Hypothek abbezahlen und 4 Kinder grossziehen, den Wolf von der Tür fern halten
Sie sagte, der Wolf ist nur ein Püpphen und die Tür ist doppelt verschlossen, also warum sorgt ihr euch um mich?
Nun, er hinterliess ein Loch in meinem Herzen, ein Loch in einem Versprechen, eine Lücke auf der anderen Seite meines Bettes
Oh, jetzt da er gegangen ist - geht das Leben weiter und ich vermisse ihn wie ein Loch im Kopf
Weisst Du, manchmal kannst Du es nicht ändern und Du kannst es Dir nicht aussuchen
Und manchmal scheint es, als würdest Du mehr bekommen, als Du verlierst
Jetzt haben wir Löcher in unseren Herzen, yeah wir haben Löcher in unseren Leben
Ja, wir haben Löcher, wir haben Löcher, aber wir machen weiter
Wir haben Löcher in unseren Herzen, yeah wir haben Löcher in unseren Leben
Ja, wir haben Löcher, wir haben Löcher, aber wir machen weiter
er/sie sagte, wir haben Löcher in unseren Herzen, yeah wir haben Löcher in unseren Leben
Ja, wir haben Löcher, wir haben Löcher, aber wir machen weiter
er/sie sagte, wir haben Löcher in unseren Herzen, yeah wir haben Löcher in unseren Leben
Ja, wir haben Löcher, wir haben Löcher, aber wir machen weiter
walter

Toegevoegd door walter op ma 04 feb, 2013 10:13 am

OptimusPrime

Vertaling toegevoegd door OptimusPrime op zo 16 feb, 2014 8:44 pm

Auteur: ?
Componist: ?
Uitgever: ?
Taal: Engels
Beschikbaar op: All The Little Lights (2012)
Ook beschikbaar in het: Spaans, Frans

Reacties

CommonCrawl [Bot]

Volg Muzikum